Product added to basket
Loading
Loading

LAKGRUPPEN - warunki i regulamin

Dokładamy wszelkich starań, aby działać transparentnie i wierzymy, że uczciwy biznes to właściwa droga.

- Kasper Dupont, Business Development Manager

 

 

 

Dostawa

Staramy się przetworzyć Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe. Stale staramy się oferować atrakcyjne opcje dostawy w dobrych cenach. Opcje dostawy mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Wysyłamy towary we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem świąt państwowych i niektórych dni zamkniętych każdego roku.

Dostawa odbywa się za pośrednictwem przewoźnika lub firmy kurierskiej wynajętej przez LAKGRUPPEN na następujących warunkach dostawy: Ex-works. (INCOTERM 2010), co oznacza, że ​​ryzyko dostawy przechodzi na klienta, gdy towary są w rękach przewoźnika. O ile nie uzgodniono lub nie podano inaczej.

Odpowiedzialność za zapewnienie poprawności informacji o dostawie spoczywa na kupującym. Obejmuje ona adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail użyty w zamówieniu. Informacje te są wykorzystywane do wypełnienia listu przewozowego i przekazywane są spedytorowi.

Przy zamawianiu produktów z numerem UN, oznaczonych jako towary niebezpieczne, doliczana jest opłata środowiskowa w wysokości 11,33 EUR za zamówienie. Opłata obejmuje koszt obsługi towarów oznaczonych jako towary niebezpieczne, tak aby były one odpowiednio pakowane lub obsługiwane, a tym samym nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa.

Klient jest zobowiązany do zbadania wszystkich produktów, części zamiennych i powiązanych usług w momencie dostawy. Jeśli klient zauważy błąd lub wadę, na którą chce się powołać, musi natychmiast powiadomić o tym LAKGRUPPEN. Jeśli błąd lub wada, którą klient zauważył lub powinien zauważyć, nie zostanie natychmiast powiadomiona LAKGRUPPEN, nie można jej później reklamować.

 

Zwroty i Anulacje

Chcemy ułatwić korzystanie z naszego sklepu internetowego - to samo dotyczy zwrotów. Zawsze zachęcamy do sprawdzenia zakupionych produktów, części zamiennych i powiązanych usług w momencie dostawy. Jeśli odkryjesz jakikolwiek błąd lub wadę, na którą chcesz się powołać, musisz natychmiast powiadomić o tym pisemnie LAKGRUPPEN. Przedmioty, które chcesz zwrócić, muszą zostać zwrócone w zasadniczo tym samym stanie i ilości, w jakiej zostały otrzymane, aby odzyskać pełną cenę zakupu.

Jeśli anulujesz zakup, oferujemy zwrot przedmiotu(-ów) w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Produkt, który został wyprodukowany/zmieszany specjalnie dla Ciebie, nie może zostać zwrócony, ponadto przedmioty oznaczone jako „przedmiot niedostępne w magazynie” nie mogą zostać zwrócone, ponieważ zostały zamówione specjalnie na Twoje indywidualne zamówienie.

Masz prawo do reklamacji wad produkcyjnych, które wystąpią w ciągu 2 lat od dostarczenia towaru. W większości przypadków wady można naprawić poprzez naprawę, jeśli okaże się, że po 2 próbach naprawy przedmiot nadal jest wadliwy, przedmiot zostanie wymieniony na nowy, tego samego typu i modelu. Oczywiście, wymagane jest, aby reklamacja była uzasadniona i aby wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu lub innego szkodliwego zachowania. Jeśli stwierdzimy niewłaściwe użytkowanie przedmiotu lub nietypowe zużycie, koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.

W związku z błędami w zamówieniu, powołujemy się na prawo do wystawienia faktury w wysokości 10% całkowitej kwoty za cenę produktów.

Produktów barwionych nie można zwrócić, jeśli data ostatniego użycia jest krótsza niż 6 miesięcy.

Jeśli wymienione warunki nie zostaną spełnione, mogą zdarzyć się przypadki, w których przedmiot straci całą lub część swojej wartości i nie będziesz uprawniony do odzyskania pieniędzy.

Zwroty należy wysyłać na:
Adres wysyłki zamówienia. Skontaktuj się z nami pod numerem 63 156 666 przed wysłaniem reklamacji. Podczas zwrotu przedmiotu podaj, na czym polega problem, tak szczegółowo, jak to możliwe.

 

Produkty, części zamienne i usługi

Produkty i części zamienne, które są sprzedawane i dostarczane są nowe i zgodne z prawem duńskim w momencie dostawy. LAKGRUPPEN sprzedaje i dostarcza części zamienne do produktu w zakresie, w jakim możemy je zamówić od strony trzeciej. Powiązane usługi, które LAKGRUPPEN sprzedaje i dostarcza w związku ze sprzedażą i dostawą produktów lub części zamiennych, takie jak tonowanie produktów mokrych, są wykonywane prawidłowo i są zgodne z prawem duńskim w momencie dostawy.

Powiązane usługi, które LAKGRUPPEN sprzedaje i dostarcza w związku ze sprzedażą i dostawą produktów lub części zamiennych, takie jak barwienie farb, lakierów lub tym podobnych, są wykonywane sztucznie i są zgodne z prawem duńskim w momencie dostawy.

 

Zamówienie wsteczne

W przypadku zakupu produktów, których nie ma w magazynie lub które są oznaczone jako „niedostępne w magazynie”, pozostałe produkty zostaną wysłane tak szybko, jak to możliwe. Wszystkie produkty, które są w magazynie, zostaną wysłane natychmiast. W przypadku zamówienia wstecznego zostaniesz obciążony jedynie kwotą równą przesyłce. Rozliczenie resztkowe następuje po otrzymaniu zamówienia wstecznego.

Podczas zamawiania towarów zostanie wyświetlone, czy produkt nie jest dostępny w magazynie lub oznaczony jako niedostępne w magazynie. W potwierdzeniu zamówienia zostanie również podane, czy zamówienie jest przeznaczone do częściowej dostawy. Jeśli zamówiłeś jeden lub więcej produktów, które wydają się być przeterminowane, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby znaleźć produkt zastępczy.

 

Cena

Ceny są podane w EUR i są aktualizowane codziennie. LAKGRUPPEN zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez wcześniejszego powiadomienia. Ceny podane na stronie internetowej są ważne, chyba że uzgodniono inaczej. Rezerwacje są dokonywane w przypadku błędów cenowych itp. wynikających z braku dostawy, zmian podatkowych, wyprzedanych towarów, zmian walut, wojny, terroru, klęsk żywiołowych, siły wyższej i błędów drukarskich.

 

Zapłata

Akceptujemy płatności kartami Visa, Mastercard i Maestro. Brak opłat za karty. Kwota jest odliczana dopiero po wysłaniu przedmiotu. Jeśli zamówiłeś wiele przedmiotów i jeden z nich jest w zamówieniu wstecznym, nie odliczymy płatności za ten przedmiot do momentu wysłania przedmiotu.

 

Płatność kartą debetową

Używamy Worldline/Bambora jako bramki płatniczej i nabywców. Oznacza to, że gdy zamawiasz i płacisz kartą kredytową, wszystkie transakcje płatnicze są przeprowadzane przez Worldline, a żadne dane na Twojej karcie kredytowej nie mogą być dostępne dla LAKGRUPPEN. Cała komunikacja jest szyfrowana za pomocą bezpiecznego połączenia.

Płatność fakturą

Umowa o płatności fakturą wymaga oddzielnej oceny kredytowej przez nasz dział finansowy. Faktury muszą zostać opłacone, aby kwota faktury była dostępna zgodnie z uzgodnionymi okolicznościami. Faktury są wysyłane pocztą elektroniczną. Musisz zatem mieć adres e-mail, na który można wysyłać faktury. LAKGRUPPEN zastrzega sobie prawo własności produktów do czasu dokonania pełnej i ostatecznej płatności. (np. spektrometr). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zdolności płatniczej klienta, LAKGRUPPEN ma prawo zmniejszyć kredyt i kwotę kredytu, zażądać zapłaty z góry lub zażądać zabezpieczenia przyszłych dostaw.

Jeśli faktury nie zostaną opłacone w terminie z przyczyn, za które LAKGRUPPEN nie ponosi odpowiedzialności, LAKGRUPPEN ma prawo do odsetek od należnej kwoty w wysokości 1,5% rocznie miesięcznie od daty wymagalności do momentu dokonania płatności. Ponadto naliczana jest opłata w wysokości 84 PLN.

Jeśli przeterminowane faktury nie zostaną opłacone w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnego wezwania do zapłaty od LAKGRUPPEN, mamy prawo, oprócz odsetek, anulować sprzedaż produktów, części zamiennych i/lub powiązanych usług związanych z opóźnieniem, anulować sprzedaż produktów, części zamiennych i/lub powiązanych usług, które nie zostały jeszcze dostarczone klientowi, lub wymagać przedpłaty, i/lub innych naruszeń uprawnień. Zastrzegamy sobie prawo do sprzedaży do momentu otrzymania pełnej płatności.

  

Oferta

Wszelkie oferty są ważne przez 10 dni od daty ich umieszczenia, chyba że w ofercie określono inaczej. Jeśli oferta nie jest datowana, jest ważna przez 10 dni od daty wysłania. Akceptacja ofert, które LAKGRUPPEN otrzyma po upływie okresu akceptacji, nie jest uznawana za ważną, chyba że powiadomimy klienta o tym fakcie.

 

Wybór prawa i miejsca rozprawy

Handel stron podlega pod każdym względem prawu duńskiemu. Wszelkie spory, które mogą powstać w związku z handlem stron, muszą zostać rozstrzygnięte przez sąd duński.

 

Gwarancja

LAKGRUPPEN dostarcza produkty, zastrzeżone i powiązane usługi wolne od wad materiałowych i wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych przez 24 miesiące od daty dostawy. W przypadku części wymienionych na gwarancji okres gwarancji wynosi 3 miesiące od daty wymiany, maksymalnie 24 miesiące od daty pierwotnej dostawy.

Gwarancja LAKGRUPPEN nie obejmuje części eksploatacyjnych i wad spowodowanych przez: 1. normalne zużycie. 2. przechowywanie, instalację, użytkowanie lub konserwację niezgodnie z instrukcjami lub ogólną praktyką firmy. 3. naprawę lub modyfikację wykonaną przez kogokolwiek innego niż firma. 4. i inne warunki, takie jak Firma nie ponosi odpowiedzialności.

Jeśli klient znajdzie wadę lub usterkę w okresie gwarancyjnym, na którą chce się powołać, musi nas o tym natychmiast powiadomić na piśmie. Jeśli błąd lub usterka, którą klient odkryje lub powinien odkryć, nie zostanie nam natychmiast powiadomiona na piśmie, nie można jej później zgłosić. Klient musi przekazać firmie informacje o zgłoszonym błędzie lub usterce, o które poprosiła firma.

W rozsądnym czasie po otrzymaniu przez LAKGRUPPEN powiadomienia od klienta o wadzie lub usterce i zbadaniu roszczenia, firma powiadomi klienta, czy wada lub usterka jest objęta gwarancją. Klient musi wysłać wadliwe części do firmy na żądanie. Klient ponosi koszty i ryzyko części podczas transportu do firmy. Firma ponosi koszty i ryzyko części podczas transportu do klienta, jeśli wada lub defekt są objęte gwarancją.

W rozsądnym czasie po powiadomieniu klienta przez LAKGRUPPEN zgodnie z punktem 4, że wada lub defekt są objęte gwarancją, Firma usunie wadę lub defekt poprzez: (I) wymianę lub naprawę wadliwych części lub (II) wysłanie części do klienta w celu wymiany lub naprawy przez klienta.

Klient nie ma żadnych praw w przypadku wad lub defektów produktów, części zamiennych lub powiązanych usług innych niż te wyraźnie określone powyżej.

 

Zastrzeżenie


LAKGRUPPEN może zmienić treść tej strony w dowolnym momencie. LAKGRUPPEN nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania ze strony lub, co za tym idzie, braku dostępu do strony. Należy pamiętać, że wygląd towarów na stronie internetowej może różnić się od ich rzeczywistego wyglądu. Przedstawione obrazy mają charakter wyłącznie poglądowy. Dlatego rzeczywisty wygląd produktu może różnić się od ilustracji przedstawionej na stronie internetowej. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek drobne różnice w kolorach lub rozmiarach przedstawionych na naszej stronie internetowej. Nie jest to uważane za błąd i dlatego nie spowoduje zwrotu kosztów, ani w związku z oryginalną przesyłką, ani ze zwrotem.

Polityka prywatności

Współpracujemy z wieloma innymi firmami, które przechowują i przetwarzają dane. Firmy przetwarzają informacje wyłącznie w naszym imieniu i nie mogą ich wykorzystywać do własnych celów. Współpracujemy wyłącznie z podmiotami przetwarzającymi dane w UE lub w krajach, które mogą zapewnić Twoim informacjom odpowiednią ochronę. Przeczytaj naszą politykę prywatności tutaj

Strona internetowa

Strona internetowa jest własnością i jest publikowana przez:
LAKGRUPPEN A/S
Stenhuggervej 30
5230 Odense M
Telefon: +45 8874 4000
E-mail: [email protected]

Numer VAT: DK10020360

Warunki zostały ostatnio zaktualizowane 20 września 2022 r.

W jaki sposób wolisz się z nami kontaktować?

Staramy się być tak responsywni, jak to możliwe

email icon

Wyślij wiadomość

phone icon

Napisz na messengerze

Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe

Napisz do nas na Whatsapp

customer service lakgruppen icon

Zadzwoń do nas

Wyślij wiadomość

Wrócimy tak szybko, jak to możliwe

 

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz z nami porozmawiać teraz

+45 8874 4000

Odense

Stenhuggervej 30

5230 Odense M

Danmark

Godziny otwarcia

  • Poniedziałek 08:00 - 16:00
  • Wtorek 08:00 - 16:00
  • Środa 08:00 - 16:00
  • Czwartek 08:00 - 16:00
  • Friday 08:00 - 15:30
  • Sobota Zamknięte
  • Niedziela Zamknięte

Polish translation: Dni świąteczne i dni zamknięcia

  • poniedziałek 22 grudnia 2025
  • wtorek 23 grudnia 2025
  • środa 24 grudnia 2025
  • czwartek 25 grudnia 2025
  • piątek 26 grudnia 2025
  • poniedziałek 29 grudnia 2025
  • wtorek 30 grudnia 2025
  • środa 31 grudnia 2025
  • czwartek 01 stycznia 2026
  • piątek 02 stycznia 2026